بـــــــــــــــرتـــــــــــــــرین دانلود
 
 
پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 14:36 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi


http://mihandownload.com/pic13/saeed/Wargame-Airland.jpg
|دانلود از سرورهای قدرتمند میهن دانلود|

بازی هواپیمایی Wargame AirLand Battle 2013 امروز منتشر شده است که می توانید آنرا به صورت رایگان در ادامه مطلب سایت میهن دانلود ؛ دانلود نمایید.
تجربه بی نظیر در بازی های استراتژی که حضور ۱۲ کشور و ۷۵۰ واحد نظامی در یک جنگ مهیب تجربه ای بی نظیر که در کمتر بازی می توانید پیدا کنید! در این بازی هواپیمایی که شما خدر یک جنگ هوایی شرکت می کنید و در این کارزار جنگ باید بجنگید.شما در این بازی با انبوهی از مواد منفجره و اسلحه مواجه هستید که اگر هوشمندی به خرج ندهید در این کارزار محکوم به مرگ هستید...
 


ادامه مطلب ...


چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, :: 14:14 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

همانطور که می دانید ، بازی Medal of Honor یک بازی اکشن و پر طرفدار است. با این حال جذابیت ایین بازی ، همه مردم جهان را به خود جلب کرده است. این بازی که ساخت کمپانی EA ، می باشد ، یک بازی محبوب بشمار می آید. در این مقاله قصد داریم که کیجن و سریال های بازی را در این پست قرار دهیم. شما می توانید در ادامه مطلب ، کیجن و سریال های بازی را ، دریافت کنید.

 

 

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, :: 12:27 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

در سال ۱۹۶۲ و در اوج دوران جنگ سرد ، The Bureau داستان منشا اولین برخورد سازمان مخفی XCOM را با یک دشمن مرموز و ویرانگر را نشان می دهد. در The Bureau شما کنترل یک نماینده ی ویژه (FBI) با نام ویلیام کارتر را در اختیار خواهید گرفت که هم باید تهاجم موجودات بیگانه را خنثی کند و هم بر وجود موجودات فرازمینی در زمین سرپوشی هم بگذارد. داستانی که گفته شده است به بررسی وقایع مهم آن زمان نیز خواهد پرداخت که از بین آن ها می توان به بحران های موشکی کوبا و تنش های فرهنگی که در دهه ی ۶۰ بوده اشاره کرد. ضمن این که بنا به گفته ی سازندگان گفتگو ها در بازی شاخه ی مهمی را در داستان تشکیل می دهند و این گفتگو در نحوه روایت داستان و پایان نیز نقش مهمی را خواهد داشت. در کتار ماموریت های اصلی داستان ، تیم سازنده از ماموریت های فرعی نیز غافل نشده است.

The Bureau: XCOM Declassified PC-RELOADED



ادامه مطلب ...


شنبه 26 مرداد 1392برچسب:, :: 11:43 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

Fast and Furious: Showdown – بازی مسابقه ای برگرفته از نسخه ششم فیلمی با همین عنوان است که هم اکنون نسخه ی PC آن نیز منتشر شده است و پلیرها می توانند نقش کاراکتری خود را بین راننده، تفنگدار، رزم آرا و شیطان صفت انتخاب کنند! وعده وعیدهای بسیار زیادی سازندگان تحویل بازیبازها داده اند. از جمله اینکه بازی دارای بهترین و قدرتمندترین ماشین های موجود در دنیاست و در بهترین لوکشین های دنیا مسابقات صورت می گیرد. این بازی از حالت های تک نفره ، ۲ نفره تیمی (Coop) و حالت چالشی (Challenge) بهره می برد. این بازی در حالی انتشار یافته است که تاریخ انتشار رسمی آن ۵روز دیگر یعنی ۲۲ می بوده و فیم این بازی که Fast & Furious 6 باشد در تاریخ ۶ ژوئن عرضه خواهد شد. برای دانلود بازی می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

Fast and Furious Showdown-RELOADED | 1.8 GB

 

 



ادامه مطلب ...





دانلود رایگان تریلر بازی فوتبال حرفه ای ۲۰۱۴ – PES 2014 ، با لینک مستقیم و کیفیت HD 720p

 

شرکت کونامی اولین تریلر بازی Pes 2014 منتشر کرد.  به گفته سازندگان بازی PES 2014 با موتور Fox Engine در حال ساخت است و می تواند به کلی ساختار بازی PES شما را تغییر دهد. چه از نظر گیم پلی و چه از نظر گرافیک متحول سازد. کونامی به طور رسمی از بازی pes 2014 در مراسم خود قبل از e3 رونمایی می کند( تاریخ ۱۶ خرداد ۹۲ )



ادامه مطلب ...


شنبه 26 مرداد 1392برچسب:, :: 11:41 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

با نسخه دوم از سری بازی های Police Force در خدمت شما هستیم.از آنجا که نسخه پیشین این بازی با اقبال بازی باز ها روبه رو شد سازندگان این شبیه ساز پلیسی جذاب را بر آن داشت تا با رفع نواقص پیشین و تکیه بر نقاط قوت آن شماره ی دوم این بازی را با افزودن ویژگی های جدید و متنوع راهی بازار کنند.همچنانکه از نام بازی پیداست در این بازی در نقش پلیس به حفظ امنیت جامعه و برقراری قوانین و مقررات خواهید پرداخت.از جمله ماموریت های شما در این بازی حضور در تصادفات رانندگی و مقابله با هنجار شکنی هایی نظیر آدم ربایی و غیره خواهد بود.در این راستا شما با به همراه داشتن انواع اسلحه گرم و سرد ، دستبند ، بیسیم و… به انجام وظایف خود خواهید پرداخت.در این نسخه همچنین یک دفتر ویژه به عنوان محل کار ثابت برای شما در نظر گرفته شده و همچنین در تجزیه تحلیل پرونده هایی که به عهده می گیرید می توانید از پزشکی قانونی هم بهره ببرید.در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی جذاب و مهیج را مشاهده کنید.

 

 

 



ادامه مطلب ...


شنبه 26 مرداد 1392برچسب:, :: 11:35 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

بازی NASCAR The Game 2013 اولین عنوان از سری بازی های این شرکت بر روی کامپیوتر می باشد که شامل تمامی رانندگان، تیم ها و جاده های رسیمی مسابقات جهانی ناسکار می باشد. وارد معتبرترین دنیای ماشین سواری ناسکار شوید و با قوی ترین دوستان خود در سرتاسر دنیا به رقابت ماشین سواری حرفه ای در فضایی با کیفیت خارق العاده بپردازید. در رسیدن به جایزه های مسابقات ناسکار تلاش کنید و برای اولین بار به عنوان قهرمان مسابقات سرعت جهانی شناخته شوید، شتاب و ترس اکشن را در پشت چرخ های ماشین های Gen 6 تجربه کنید. یکی از ویژگی های این نسخه از بازی ناسکار، داشتن آپدیت های مختلف در حین رسیدن به مسابقات جهانی می باشد که در جهت جذاب کردن بازی برای گیمرها تدارک دیده شده است.

NASCAR The Game 2013 PC-SKIDROW

 

 

 



ادامه مطلب ...


 

این بار نیز  با  یک بازی بسیار جالب دیگر در خدمت شما کاربران گرامی هستیم. tomb raider بازی بسیار جالبی است که چند روز پیش برای Xbox, psp منتشر شد. و از استقبال بی سابقه ای همراه بود. و از همان ابتدا امتیازات بسیار بالایی را از مجله ها و سایت های کسب کرده که به طور متوسط امتیاز 8.4 به این بازی تعلق گرفت. بازی که در مورد گرافیک آن حرف هایی زیادی زده می شود و به عنوان یکی از برترین گرافیک های عرضه شده شناخته شده است.و این یکی از قسمت های مهم بازی می باشد که بیشتر امتیازات به این بخش داده شده است. قسمت های ازبازی نیز نسبت به نسخه های قبلی تغییر کرده است. از جمله : پویایی محیط بازی و انیمیشن های مربوط به لارا حرکات لارا  بسیار نرم تر و زیبا تر شده و گویای ان است که لارا نسبت به قبل شخصیتی واقعی تر شده است.محیط بازی نیز از نظر پویایی و انیمیشن های مربوط به حرکات درختان و حیوانات موجود در بازی دست کمی از لارا ندارد و ان ها نیز بسیار زیبا کار شده اند و در کل نوید یک بازی بسیار زیبا و جذاب را می دهد. از دیگر قسمت های که بر روی آن بسیار کار شده افکت های مربوط به خون و اتش است.و صدالبته باران نیز واقعا زیبا کار شده اند و از کیفیت بسیار بالایی بهره می برند.هنگامی که قطرات باران به صورت لارا برخورد می کند یا حین برخورد این قطرات به سطح زمین شما متوجه زیبایی ان خواهید شد.



ادامه مطلب ...


شنبه 26 مرداد 1392برچسب:, :: 11:31 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

وقت انتقام است! Jake Conway از ویتنام برگشته تا انتقام برادر خود را که توسط یک گروه موتور سوار در حوالی همین شهر با نام "دست شیطان" به طور وحشیانه ای کشته شده است را بگیرد. حال در فضای بی قانونی دهه ی شصت در امریکا، جیک هر کسی یا هر چیزی را که بر سر راهش باشد به طرز خون آمیزی از میان بر می دارد – چه پیاده، چه سوار بر موتور و چه در حال دویدن. به این نبرد انتقام جویانه ملحق شوید! از ویژگی های این بازی می توان به نبردهای پر سرعت، قابلیت شخصی سازی موتور خود، تجربه ی راک اند رول دهه ی شصت و … اشاره نمود.

Ride to Hell Retribution PC-FLT

 

 

 



ادامه مطلب ...


شنبه 26 مرداد 1392برچسب:, :: 11:31 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

منتشر کننده : Ubisoft
توسعه دهنده: Techland
ژانر: اکشن
نام فایل منتشر شده:  Call.of.Juarez.Gunslinger-RELOADED
حجم: 4.23  گیگابایت

 از گرد و غبار یک معدن طلا گرفته تا گل و خاک یک مهمانخانه! Call Of Juarez یک بیعت حقیقی با دنیای غرب وحشی است. داستانی افسانه ای! در سفرهای افسانه‌ای و حماسی غرب وحشی زندگی کنید. در دنیای یک شکارچی ظالم بیرحم که سردسته قانون شکنان غرب است زندگی کنید. مرزی بین انسان و حماسه! این بازی ماجراجویانه با اتفاقات بیادماندنی خود پرده از حقیقت ناگفته‌ی فرای افسانه‌های باشکوه غرب قدیم برمی‌دارد.



ادامه مطلب ...


شنبه 26 مرداد 1392برچسب:, :: 11:28 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

داستان بازی همانند نسخه قبل در دوران جنگ جهانی اتفاق می افتد.البته در این نسخه ارتش روسیه نیز به نژاد های قابل بازی بازی اضافه شده است.در واقع بخش از بخش داستانی و کمپین بازی،حاضل روایت و فلش بک های ذهن یک سرباز روسی اسیر شده توسط آلمان ها خواهد بود.همچنین بازی شامل نبرد های جنگ جهانی دوم در شرق اروپا و فتح برلین نیز می شود. سیستم گیم پلی بازی در این نسخه بسیار چالش برانگیز تر و بهتر و صد البته واقعی تر خواهد بود.در این نسخه به وسیله موتور قدرتمند بازی،Essence Engine 3 ، نوع جدیدی از Line Of Sight با نام TrueSight‌طراحی شده است.هدف از شراحی TrueSight شبیه سازی هرچه واقعی تر دید سربازان در محیط های مختلف است.در واقع به وسیله تکنولوژی TrueSight‌سربازان در  محیط های مختلف رنج دید و در نتیجه رنج حمله متفاوتی خواهند داشت. از دیگر المان های گیم پلی بازی می توان به محیط های تخریب پذیر و سیستم ColdTech اشاره کرد.در سیستم ColdTech سعی شده تا آب و هوای بازی هرچه واقعی تر جلوه کند.در واقع به طور کلی آب و هوا در بازی یک فاکتور حیاتی به شمار می رود که می تواند باعث بهتر شدن و یا بد تر شدن کارایی سربازان شما بشود.مثلا سرعت حرکت سربازان در جاهایی که برف عمیق دارند کمتر خواهد بود.حتی آب و هوا سرنوشت مرگ و زندگی سربازان شما را نیز تعیین خواهد کرد.به عنوان مثال،یک سری دریاچه های یخ زده در بزای تعبیه شده است که سربازان می توانند از روی آن رد شوند.در حین این رد شدن ممکن است یخ شکسته و سربازان شما غرق شوند.مورد دیگر این است که اگر سربازان شما برای مدت زمان زیادی در بیرون از پایگاه شما و در سرما باشند دچار سرمازدگی و یخ زدگی خواهند شد و خواهند مرد!البته چاره این کار این است که سربازان خود را نزدیک آتش نگه دارید.

Company of Heroes 2 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷٫۸ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

 

 

 



ادامه مطلب ...


شنبه 26 مرداد 1392برچسب:, :: 11:26 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

شخصی که درون تاریکی به صورت مخفی حرکت میکند و با جرم و فساد مبارزه میکند به نظر شما چه خصوصیات اخلاقی میتواند داشته باشد؟ فردی عادی و بسیار دلسوز یا پلیسی وظیفه شناس.، اما جالب اینجاست که قهرمان و شخصیت اصلی بازی DARK دقیقا بلعکس تمامی ویژگی هایی است که در بالا ذکر کرده ایم.یک خون اشام بسیار خطرناک که برای ادامه زندگی اش باید از خون انسان ها تغذیه کند!. اما چه دلیلی دارد که یک خون آشام قدم هایش را برای حفظ کردن آرامش مردم و شهر بردارد ، این دقیقا سوژه ای خواهد بود که استدیو Realmforge از آن برای خلق و ساخت بازی DARK استفاده کرده است. میتوان گفت DARK همانند نامش ارتباطی مستقیم با تاریکی دارد ، اما تنها تاریکی است که بازی DARK را میسازد؟در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر! یکی از منحصر به فرد ترین بازی هایی است که تا مدتی دیگر عرضه خواهد شد و به جرات میتوان گفت یکی از برترین بازی هایی نیز خواهد بود که با مخلوط کردن سبک و سیاق چندین بازی با یکدیگر و گنجاندن تمومی ویژگی های انها  در خود ، معجون بسیار دلچسبی را برای گیمران در آینده آماده کند.

DARK PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲٫۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

 

 



ادامه مطلب ...


شنبه 26 مرداد 1392برچسب:, :: 11:22 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

Dusty Revenge یک عنوان دوبعدی اکشن می باشد که به تازگی منتشر شده است . در این بازی شما در نقش خرگوشی به نام Dusty بازی خواهید کرد ، خرگوشی خشمگین که در پی کشته شدن عشقش ، به دنبال گرفتن انتقام است . در این مسیر دوستان و دشمنان بسیاری را دیدار خواهید کرد . در بازی سه کاراکتر مختلف را مشاهده خواهیم کرد که هریک دارای ویژگی ها و سلاح های خاص خود هستند . این بازی شباهت های زیادی به بازی محبوب Shank دارد که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک های دانلود را مشاهده نمایید .

 

Dusty Revenge-SKIDROW | 1.1 GB

 

 

 

 

 



ادامه مطلب ...


شنبه 26 مرداد 1392برچسب:, :: 11:12 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

R.I.P.D.: The Game عنوان یک بازی سوم شخص اکشن است که بر اساس فیلمی با همین اسم ساخته شده است. داستان بازی درمورد پلیسی می باشد که به قتل می رسد و پس از مرگ روحش به سازمان پلیس های مرده می پیوندد و با همکاری روح های پلیس این سازمان در صدد است که قاتل خود را که یک فرد زنده است بیابد. شرکت سازنده بازی یعنی Old School سعی کرده تا داستان اصلی فیلم را در بازی نیز اجرا کند تا دشمنان، سلاح ها، افکت ها و بخش های طنز فیلم، در بازی نیز وجود داشته باشند . در بخش Co-op نیز می توانید به صورت دو نفره و آنلاین بازی را ادامه دهید. برای مشاهده تصاویری از محیط بازی و لینک های دانلود، لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید.

R.I.P.D.: The Game PC-FLT

 

 



ادامه مطلب ...


شنبه 26 مرداد 1392برچسب:, :: 11:10 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

انسان ها با جادو و ماشین ها روبرو خواهند شد! بازی در سال ۲۰۵۴ اتفاق می افتد. سحر و جادو به دنیا بازگشته و موجودات قدرتمند افسانه ها را بیدار کرده است. تکنولوژی با هوشیاری و گوشت مرده ها در هم آمیخته، گروه های غریبه در بین انسان ها جا خوش کرده اند و دسیسه های پشت پرده دنیا را خون کشیده است. شما در این بازی نقش یک Shadowrunner را دارید، یک آدم مزدور که در حوالی جامعه سکونت دارد. هر روز در تقویت مهارت های خود تمرین کرده و بر روی پای خود می ایستید. هر وقت از شما درخواست کمک شود، به تنهایی آن را انجام خواهید داد… به هر قیمتی که شده باشد!

Shadowrun Returns 2013 PC-FLT

  

 

 



ادامه مطلب ...


شنبه 26 مرداد 1392برچسب:, :: 11:2 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

سفر خود را به عنوان قاتل افسانه ای، Daud، در DLC جدید بازی Dishonored ادامه دهید. به سلاح ها، گجت ها، روش ها و توانایی های فراانسانی Daud یک بار دیگر دسترسی پیدا کنید و داستان پیچیده ی او را که در بخش The Knife of Dunwall شروع شد را به اتمام برسانید. پس از کشف هویت و نیت های رئیس اصلی Brigmore Witch که Daliah نام دارد، شما باید جلوی فعالیت های وی را در زمینه ی تکمیل یک برنامه ی خطرناک که باعث نابودیتان خواهد شد را بگیرید. بدون در نظر گرفتن راهی که برای رسیدن به هدفتان انتخاب می کنید، یک چیز را باید مد نظر داشته باشید: سرانجام شما باید به خاطر فعالیت های خیانت آمیز و نابودگری های خود قبل از نابودی یا مجازات Corvo Attano راه حلی پیدا کنید.

Dishonored: The Brigmore Witches DLC PC-RELOADED

 

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, :: 10:50 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

Rise of the Triad عنوان یک بازی اول شخص شوتر می باشد . این عنوان با گرافیکی پایین تر در سال ۱۹۹۵ ساخته شده بود که این نسخه با گرافیکی بسیار بهتر بازسازی شده است . در این بازی شما در نقش یکی از ۵ شخصیت گروه H.U.N.T بازی خواهید کرد که هریک دارای سبک های مختلف خاص خود هستند . در بخش سینگل پلیر شاهد ۲۰ مرحله ی جذاب خواهیم بود که با لطف سلاح های متنوع بازی ، این مراحل جذاب تر از پیش خواهند بود . بازی با موتور Unreal Engine 3 طراحی شده است که علاوه بربخش تک نفره ، بخش مالتی پلیر (آنلاین) نیز به بازی اضافه شده است . حالت های متنوع بازی ، موسیقی متن ، مپ ها و … به صورت کلاسیک می باشند و تنها گرافیک آن ها بهبود یافته است .

 

Rise of the Triad-RELOADED | 6.2 GB

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, :: 10:34 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

نسخه اول Pay Day نیز دارای داستان خاصی نبود و این یکی از نکات ضعف بازی به شمار می رود که این امر در نسخه ی دوم نیز تکرار شده است . داستان در یک خط خلاصه می شود و آن این است که شما یکی از اعضای یک تیم چهار نفره ی سرقت و دزدی هستید و در هر مرحله ماموریت دارید تا به یک مکان دستبرد بزنید که در این راه باید کار های مختلفی را انجام دهید . سازندگان به راحتی می توانستند مسائل دیگری نظیر زندگی شخصی دزدان بازی را وارد داستان کنند تا بتوانند از این لحاظ داستانی نیز یک عنوان قابل قبول را ارایه دهند ولی آن ها به همان امر سرقت بسنده کرده اند . چهره ی دزدان بازی به وسیله ی یک نقاب دلقک مانند پوشیده شده است . احتمالا ایده ی این امر از فیلم تحسین شده ی شوالیه ی تاریکی می باشد که در آن و در ابتدای فیلم بدمن داستان یعنی جوکر به همراه گروهش به بانکی دستبرد می زنند و همه ی آن ها از نقاب دلقک استفاده می کنند . این ایده از هر کجا که گرفته شده باشد تا کنون خوب جواب داده است و سبب شده است تا این نقاب ها به نماد بازی تبدیل گردد .

 

PAYDAY 2-FLT | 12 GB

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بــــــــــــ





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 109
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 167
بازدید ماه : 166
بازدید کل : 52877
تعداد مطالب : 293
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1